fredag 10 mars 2017

Fredag igen....

Vecka 10 har varit en väldigt aktiv vecka med många diskussioner om allt möjligt. Eleverna har haft engelska förhör samt No förhör. Det har gått bra, men eleverna behöver träna mer på att följa instruktioner samt vara mer fokuserade. Jag märker att väldigt mycket som de missar är på grund av att de inte läser ordentligt för att de har för bråttom att bli klara.

Vi har även pratat om "låtsasbråk" och vad detta innebär. 
Varje vecka när eleverna utvärderat klart skriver jag något som de behöver tänka på till nästa gång. Idag bestämde jag mig att jag ska inte göra det utan att de får ta hem utvärderingen och fundera själv hur veckan har varit. Vecka 11 vill jag att alla berättar lite kort om deras upplevelse.

För mer information se aktuellt arbetsschema för vecka 11.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är det bara två dagar kvar innan vi skiljs åt… Det är otroligt hur fort tiden går! De flesta av eleverna har jag haft sedan åk ...