tisdag 12 juni 2018



Nu är det bara två dagar kvar innan vi skiljs åt…

Det är otroligt hur fort tiden går! De flesta av eleverna har jag haft sedan åk 3 medans andra sedan åk 5. Vi har gått igenom mycket tillsammans, vi har delat känslor och gjort en otrolig kunskapsresa. 
Det har varit många händelserika år som vi definitivt tar med oss många lärdomar. Jag är verkligen väldigt stolt över era barn och deras utveckling och se fram emot att få höra hur det går för de framöver.

Lite info om kommande aktiviteter:

Ikväll är det sexornas middag kl.17.00 i matsalen.

Imorgon onsdag, mellan kl.10.00-12.00 har vi i åk 6A och 6B en gemensam avslutningsfest i klassrummet. 
Vi tyckte att det är mycket bättre att få avsluta tillsammans i lugn och ro med lite fika, film och dans. Eleverna kommer att sluta kl.13.00 efter den årliga brännbollsmatchen.  

Er föräldrar träffar vi på avslutningsdagen på torsdag kl.08.30 ute på skolgården.
Jag tackar för mig och önskar er och era barn lycka till i framtiden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är det bara två dagar kvar innan vi skiljs åt… Det är otroligt hur fort tiden går! De flesta av eleverna har jag haft sedan åk ...